دهه شصت

عکسها و خاطرات بچه های دهه شصت

دهه شصت

عکسها و خاطرات بچه های دهه شصت

دهه شصت
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

کارتن های دهه شصت

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ب.ظ

کارتن های دهه شصت


کارتن های دهه شصت


کارتن های دهه شصت


کارتن های دهه شصت


کارتن های دهه شصت


کارتن های دهه شصت


کارتن های دهه شصت

نظرات  (۴)

عاشق سندباد بودم
من انقدر کارتون نگاه میکردم - فوتبالیست ها - سرزمین الپ...سندباد- دوقلوها- پینوکیو- پسرشجاع- باخانمان...
خیلی خوووووووووووووووب بود ممنون از طراحیه وبلاگ

پاسخ:
خیلی ممنون وبلاگ خودتونه. اگر نظری درباره طراحیه وبلاگ دارین خوشحال میشم بشنوم.
قالبش چون باید نوستالژی باشه خیلی خوبه - مطالبتونو دنبال میکنم حتما.
کاش بچه ها بیشتر خاطراتشونو بنویسن مثلا در قالب سوال!
یعنی خودتون یا یکی از خواننده ها سوال هایی که دوست داره رو  طرح کنه و جوابارو بگیریم ...
در مجموع خسته نباشید میگم خدمتتون در آوردن محتوا از اون زمان با گذشت بیست  - سی سال حدودا کار آسونی نیست ...ممنون

پاسخ:
خوشحالم که از مطالب وبلاگ خوشتون اومد.
شما هم اگر خاطره ای از اون دوران دارین برام بفرستین تا تو وبلاگ قرار بدم.
یادش بخیر
من عاشق سندباد و پسر شجاع بودم
پاسخ:
ممنون از نظرتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی